winter-update... - Reisverslag uit Gävle, Zweden van Maart Rill - WaarBenJij.nu winter-update... - Reisverslag uit Gävle, Zweden van Maart Rill - WaarBenJij.nu

winter-update...

Door: Murt

Blijf op de hoogte en volg Maart

07 November 2006 | Zweden, Gävle

dag lieve mensen...

ik heb eens even gekeken wanneer ik het laatste berichtje heb geplaatst en dat is dik een maand geleden, dus ik dacht, doe eens gek, ik plaats weer eens wat..

ik heb al een tijd niets geschreven omdat ik het de laaste tijd druk heb gehad, niet alleen met school, maar ook gewoon met feestjes, chillen etc.. vorige week is emma hier langsgeweest, was heel erg gezellig, we hebben eerst 2 dagen stockholm bezocht, en daarna zijn we naar mijn huis gegaan, hier in Gävle.. we hebben een hele leuke week gehad, we zijn uit eten geweest, de stad in, het water gekeken etc. nu is emma al weer terug, en dat vind ik helemaal niet leuk..

het is hier nu enorm koud, het is vaak -10 in de ochtend, en daarna is het een graadje of -6 á -8 over dag... er is aardig wat sneeuw gevallen en het landschap ziet er hier prachtig uit.. we hebben gesleeed en en snowboard, en het was allemaal helemaal top. voordat emma hier was ben ik met een aantal vrienden hier naar een ijshockey wedstrijd geweest, dat is écht heel vet.. Ijshockey is in zweden heel populair en heel belangrijk voor de mensen, vlak naast waar ik woon (5 minuten fiesten) staat er een enorme arena waar er vaak wedstrijden worden gespeeld. de wedstrijd was heel gaaf en Brynäs (de ijshockey club uit Gävle) had gewonnen met 5-4.. eens kijken, wat heb ik nog meer allemaal gedaan... gewoon naar feestjes gegaan, schoolpunten gehaald... (most of them) en vaak met zn allen hier gegeten..

Paul was een tijdje naar het zuiden van zweden (daar woont Michelle, zijn vriendin) en toen hij terug kwam, hebben we een heel leuk feest gegeven in ons huis.. het was heel vet..

er is ook minder goed nieuws... mijn oma is overleden vanochtend om 6:10, dit is natuurlijkj heel vervelend en dus kom ik naar nederland om de crematie bij te wonen... ik kom op donderdag aan en ik ga woensdag weer weg... dus als jullie me nog even willen zien, bel me maar, dan zie ik of het kan (ik heb natuurlijk veel dingen te doen, die te maken hebben met het overlijden van mijn oma)

verder gaat hier alles zijn gangetje, en zit ik hier heerliijk op mijn plek..

kus van murt,

X

  • 07 November 2006 - 21:49

    Oscar:

    Murt, geconcoleerd met je oma! sterkte de komende tijd. goed om te horen dat je t wel naar je zin hebt in het land van knäckebröt. see you soon mate!
    laters, ossie

  • 07 November 2006 - 21:55

    Emma:

    I love you...

  • 07 November 2006 - 21:55

    Emma:

    I love you...

  • 07 November 2006 - 22:15

    Steef ( Vd Heijden ):

    Maaart !!!

    Echt heel gaaf om steeds je verhalen te lezen. Wel koud!!! Leuke foto's ook! Vet cool die met Emma.

    En Murt gecondoleerd met je oma.. heel veel sterkte komende periode.

    Kus

  • 07 November 2006 - 22:26

    Dani:

    He vriend, klote van je oma!! heb je al een paar mailtjes gestuurd maar ze komen steeds niet aan... Lachen dat je nog even terug komt dan ga ik je zeker even spreken, wel jammer van de reden... het beste ermee vriend en ik spreek je snel.. Later Dani

  • 08 November 2006 - 10:13

    Marion:

    Lieve Maart, Fijn dat je komt en om je te zien. Ook al zijn de omstandigheden wat minder. Tot gauw. Maar

  • 08 November 2006 - 11:18

    Michelle:

    hej hej,
    inderdaad leuk om weer even een update te lezen! was alweer een poos geleden! nogmaals sterkte met je oma, en ik hoop dat je een goede reis hebt naar nederland!
    kus mich

  • 08 November 2006 - 17:04

    Oom Jo:

    Triest met oma Rill. We denken aan jullie allemaal. Goede reis naar Nederland! Tot horens. Marcela, Olga en Jo. Wilma komt vrijdag terug naar Noorwegen. Miesschien zie je haar nog in Haarlem.

  • 10 November 2006 - 16:48

    Hansa:

    Lievie,

    wat verschrikkelijk van je oma! Dat moet dan juist nu weer gebeuren verdomme nog aan toe! Ik mis je mijn vriend! Ik mis je! Ik vind het een kutverhaal dat ik er niet ben in Nederland om je even te knuffelen.. Schatje, I love you en ik vind je heel chill!
    Check je later ouwe apenkop!

    Heel erg veel liefs van de afgerukte nachtaap Hansa xxxx

  • 19 November 2006 - 19:51

    Ria:

    Hoi maarten

    Jammer dat we je niet meer gezien hebben, Maar het is wel goed zo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maart

Ik ga 5 Maanden naar Zweden, om Business te studeren, dit, naar aanleiding van Tourism and Recreation Management opleiding in Haarlem.

Actief sinds 24 Aug. 2006
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 33843

Voorgaande reizen:

03 April 2009 - 07 Augustus 2009

Zuid-Oost Azie

21 Augustus 2006 - 22 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: