Christmas is coming... - Reisverslag uit Gävle, Zweden van Maart Rill - WaarBenJij.nu Christmas is coming... - Reisverslag uit Gävle, Zweden van Maart Rill - WaarBenJij.nu

Christmas is coming...

Door: Murt

Blijf op de hoogte en volg Maart

23 November 2006 | Zweden, Gävle

dag lieve mensen...

hoe is ie nou?

ik kom net terug van een heerlijke avond... ik heb met ze germans in een ierse pub voetbal gekeken, en daarna zijn we naar het bos gegaan... gister kwam Till (een van de duitsers)terug van joggen in het bos met een heel bezweet hoofd... 'hij had een eland gezien' we stapten meteen in de auto om naar het bos te gaan om die eland eens van dichtbij te zien... natuurlijk was hij er allang niet meer, maar het was wel even grappig om door het pikdonkere bos te gaan zoeken naar een 'eland' om 12 uur 's nachts...

Omdat we heel erg zochten naar een eland in het bos, zagen we ook enorm veel 'kerstbomen' staan.. vanavond zijn we na de wedstrijd naar het bos gegaan om ieder een kerstboom uit te kiezen... met handschoenen en een broodmes kwamen we allemaal terug met een mooie boom, en die staat nu in mijn huiskamer..

zoals jullie waarschijnlijk weten ben ik ook nog evne in nederland geweest i.v.m. mijn oma.. ondanks de reden (de begravenis was trouwens heel mooi) was het wel heerlijk om weer even in mijn landje te zijn.. ik heb weer leuk bijna iedereen gezien en het was heel gezellig.. ook toevallig was, dat het emma's verjaardag was preices in de week dat ik terug moest komen naar nederland... dus dat was wel een leuk extraatje...

verder ga ik hier gewoon af en toe een beetje naar school en uit.. vorige week zaterdag ben ik naar Nivå geweest.. dat is een enorme club hier in de stad... heel vet was het, 4 grote zalen met allemaal verschillende muziek... boven techno/electro (mijn stijl) en daaronder van die foute daddy yankee/rap ellende.. in de kelder was een zaal met allemaal top 40 muziek en daarnaast was een zaal voor de hardrockers... alles had zijn eigen stijl en inrichting en dat was wel heel leuk...

en jaweelll een smoking room ín de club, het was me wat, dus ik hoefde voor één keer niet naar buiten voor mijn 'nasty habit'..

het is nu laat in de avond en ik ben van plan om morgen te gaan hardlopen... jaja, je gelooft je ogen niet, maar ik ben het van plan...

ik mis jullie, en laat eens gauw wat van jullie horen!!

hou het straat,

kus van murt

X

  • 23 November 2006 - 00:25

    Ingrid:

    Wow, ik weet alleen niet of ik een eland in het donker zou willen tegenkomen.......

  • 23 November 2006 - 06:40

    Dani:

    Elanden zijn stom, herten zijn cool!

  • 23 November 2006 - 09:38

    Nikki:

    Geniet maar daar Maart! Ik ben inmiddels alweer terug in t KOUDE NL xox

  • 23 November 2006 - 10:44

    Paul:

    Een boom in de huiskamer?? Hoe vet is dat! Hou je het wel een beetje schoon? En, hardlopen, DOOOEEEIII!!! Doe je toch niet

  • 23 November 2006 - 10:51

    Michelle:

    whooo!! heb je gewoon een kerstboom geregeld met een broodmes!? haha wat goed! Ik ben beniewd hoe het er straks allemaal uitziet met de kerst! Veel plezier nog daar, zie je snel!
    -xxx-

  • 23 November 2006 - 13:27

    Emma:

    dat was inderdaad een leuk extraatje, dat jij op mijn verjaardag was.. toch lieve maartie? geniet er maar van lieverd, over twee maanden zit je weer in Nederland.. (daar ben ik wel heel blij om) I love you.. X

  • 23 November 2006 - 17:27

    Marijk:

    Ik heb lekker een eland geaaaaaaid!! ook in zweden!!
    Ik vond het ook heel leuk om je weer even te zien martie!! Dikke kus!

  • 23 November 2006 - 23:26

    Henzel:

    Wat ben je toch een leukerd! Keep it to tha streets murt. Kisses

  • 24 November 2006 - 12:39

    Died:

    limonadeglazen vodka.. dat gaan we doen mooie jongen als je weer terug bent! wat chill dat je een kerstboom hebt in november; kan niet beter zou je zeggen. hardlopen... lees je mijn twijfel af in dat woord of moet ik het nog even zeggen? zou zeer impressing van je zijn jongen, dus ik moedig je aan. maart ik spreek jou snel weer een keer, en geef een kus aan laura van me!
    xx

  • 24 November 2006 - 16:34

    Michel:

    MAaart als je tijdens een uurtje fitnes al naar buiten toe moet om te roken, hoe moet het dan als je een uur gaat hardlopen. Maarja wel respect. Hopelijk dat er snel een dik pak sneeuw valt zodat je het funpark if onveilig kan gaan maken.

  • 25 November 2006 - 10:06

    Fred:

    Hoi Maart,
    ik ben trots op je!
    veel plezier daar. De winterbanden zitten er op. We hebben nu een sneeuw en ijsvaste grandis.

    XX Fred

  • 25 November 2006 - 22:12

    Juul:

    haaa maart
    ik heb alleen het begin gelezen want ik had geen zin meer, maar ik weet toch alweer genoeg,
    jij bent echt zo'n ik-zoek-elanden-dat-ik-leuk-enzo nerd
    oke doei!! kus

  • 25 November 2006 - 22:16

    Juul:

    met je bloedkop!

    hahahahaha
    (sorry ik zal dit voortaan serieus nemen)

    ahhh veel pleziertjes!!

  • 27 November 2006 - 09:44

    Carmen:

    Hoi maarten!

    Het gaat allemaal nog goed met je zo te horen! Heb je die eland nu inmiddels wel gevonden? Dan wel foto ervan laten zien natuurlijk!

    gr carmen

  • 28 November 2006 - 17:02

    Wietske En Fleur!:

    dag lieve maart!!

    fijn om te horen dat alles goed met je gaat! zoals je misschien wist zijn wij nu in Sri Lanka. kijk maar even op www.zegfleurenwiets.waarbenjij.nu
    (jaja dat is stiekeme reclame!!)

    we blijven je volgen en jij misschien ons ook?? heel veel liefs wiets en fleur

    trouwens als jij weer terug komt gaan we saampjes toch weer werken?? xx

  • 03 December 2006 - 16:31

    Hellen:

    murt , je bent een lekker dier! ik ben in tillie ook volop aan het hardlopen, we moeten gewoon volhouden.. ! maak het mooi , liefs x

  • 10 December 2006 - 10:28

    Wilma:

    Zo, steel jij kerstbomen van de Zweedse staat? Mooie bedoening! En dat die eland niet op jullie stond te wachten zeg! Mag je blij om zijn! Misschien kunnen we hier in Trondheim een eland voor je regelen! Groetjes en tot gauw!

  • 10 December 2006 - 20:47

    Esther En Pepijn:

    Hoi Maarten,

    Wat leuk om al je belevingen in Zweden te lezen! Volgens mij is het een geweldige beleving. Heel veel plezier,
    liefs Pepijn en Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maart

Ik ga 5 Maanden naar Zweden, om Business te studeren, dit, naar aanleiding van Tourism and Recreation Management opleiding in Haarlem.

Actief sinds 24 Aug. 2006
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 33845

Voorgaande reizen:

03 April 2009 - 07 Augustus 2009

Zuid-Oost Azie

21 Augustus 2006 - 22 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: