Crap, it's a crab... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Maart Rill - WaarBenJij.nu Crap, it's a crab... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Maart Rill - WaarBenJij.nu

Crap, it's a crab...

Door: Murt

Blijf op de hoogte en volg Maart

18 April 2009 | Thailand, Bangkok

We zijn in Koh Phi Phi, wat een prachtig eiland!

Vanaf Bangkok zijn we tijdens mijn verjaardag (JEE) met de nachtbus naar Ao Nang, bij Krabi, gereisd. Ao Nang ligt in het zuiden van Thailand. Daar zijn we 3 nachten gebleven en hebben we een aantal activiteiten gedaan. We zijn gaan kayaken door de Mangrove en daar hebben we een grot beklommen met hele oude tekeningen. Ook hebben we prachtige lagunes gezien en een musquito cave..

De dag erna (weer lekker om 7 uur op, het leven in Thailand begint vroeg) hebben we een 4 island tour gedaan, heel gaaf gesnorkeld tussen vissen met al de kleuren van de regenboog..

Na Ao Nang zijn we naar Koh Phi Phi gevaren. Toen we aankwamen werden we ontvangen in een restaurant en gingen we met 20 andere mensen per boot naar een afgelegen (onbewoond) eiland van Koh Phi Phi, genaamd Maya Bay. Geloof me, dat strandje is het allermooiste wat ik ooit heb gezien. Hier is de film 'The Beach' opgenomen (schijnt een kutfilm te zijn, dus niet meteen naar de videotheek).

Op dit eilandje hebben we gebarbequed, gechilled, muziek geluisterd, gedronken, gezwommen en.. geslapen.. Slapen op een onbewoond eiland onder de sterrenhemel... Klinkt heel mooi, was ook mooi, was ook heeel mooi, maar met onbewoond bedoel ik niet dat er NIKS woont op Maya Bay, 's nachts krioelt het er namelijk van de beesten, muizen, ratten, heeeele grote torren en kevers enzo. Om een uur of 2 zochten we een plekje op het strand om te slapen in een slaapzak. Om 4 uur werd ik wakker omdat er een krab over mijn arm liep (een krab zo groot als een voetbal) daarna heb ik niet meer echt zo lekker geslapen, maar gelukkig ging de zon alweer op om 6 uur en kregen we ontbijt, daarna nog lekker gezwommen en toen weer terug naar Koh Phi Phi..

Een prachtige ervaring rijker..

Morgen gaan we per boot naar Koh Lanta, gelukkig niet al te vroeg! Ik zal binnenkort wat foto's plaatsen want ik heb er al aardig wat gemaakt..

To be continued...

xxx

  • 18 April 2009 - 09:14

    Ais:

    Wat klinkt het allemaal heerlijk daar maartie! Maar wel eng van al die krioelerige beesten! Hou me op de hoogte van al je avonturen want ik vind het heerlijk om te lezen en heel veel plezier! (ik zou het daarbij ook wenselijk vinden als je niet wordt geconsumeerd door een of ander half uitgestorven diersoort, maar dat is maar een bijzaak). X

  • 18 April 2009 - 09:37

    Oma:

    Ik ben jaloers op je dat je op zo"n jonge leeftijd zoveel ziet en zoveel ervaring opdoet, maar blijf voorzichtig.
    I love you, oma.

  • 18 April 2009 - 09:42

    Vincent:

    Hey Murt, de film is kut maar om het boek te lezen daar is echt heel leuk. Kom je veel tegen van dingen waar jij ook tegen aanloopt. wel grappig.(je kan hem overal kopen daar!) Nou klinkt allemaal top!
    x

  • 18 April 2009 - 09:51

    Moemsie:

    hoi lieverd,
    geweldig wat je allemaal meemaakt en ons zo fijn op de hoogte houdt, alleen die enge beesten dat is iets waar ik niet jaloers op ben.geniet maar hoor. veel liefs.

  • 18 April 2009 - 16:21

    Fred:

    Hoi Maart,

    hier anderhalf oog! Het gaat steeds beter.

    Klinkt wel spannend zeg, een krab op visite!
    Hou je haaks en laat maar snel veel zien!

    XX F

  • 19 April 2009 - 10:08

    Lara:

    Schatje! Wat een heerlijke verhalen! Maar begrijp goed dat je niet meer zo lekker slaapt na zo'n dikke krab!

    Geniet nog schatjes! En ben heel benieuwd naar jullie foto's!

    xxx

  • 20 April 2009 - 07:39

    Oom Joopie:

    Ik heb aan je gedacht toen ik gisteren mijn laatste run deed in Vassfjellet. Misschien wel de aller laatste als skipatr. Hier lijkt het zomer te worden, strakke blauwe hemel en zon, maar 3 grd en vollop met sneeuw in de bergen. Groetjes van iedereen. Geniet!
    J

  • 21 April 2009 - 19:24

    Vivi:

    hahahahaha
    I really enjoy your stories, Maart!
    what are "torren" btw? ;p
    really wish I can also visit the Thai islands some day.. must be so gorgeoussss :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Maart

Ik ga 5 Maanden naar Zweden, om Business te studeren, dit, naar aanleiding van Tourism and Recreation Management opleiding in Haarlem.

Actief sinds 24 Aug. 2006
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 33848

Voorgaande reizen:

03 April 2009 - 07 Augustus 2009

Zuid-Oost Azie

21 Augustus 2006 - 22 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: