Foto's! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Maart Rill - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Maart Rill - WaarBenJij.nu

Foto's!

Door: Murt

Blijf op de hoogte en volg Maart

22 April 2009 | Thailand, Bangkok

Er zijn foto's!

Het duurde een uur of 3 om 45 foto's te plaatsen, maar als je het leuk vind, kijk maar op de volgende link:

x Maart

• 22 April 2009 - 16:53

Vivi:

cool pics, Maart!
    really makin me jealous I couldnt see those places as well ;]
    keep enjoyin!

• 22 April 2009 - 16:54

Ankie:

Hoihoi,

Razend nieuwsgierig klikte ik de link aan, maar hij geeft "error"!! Ik probeer het later nog eens!!
    Ik kijk uit naar je volgende bericht!! Veel fun verder en de groetjes van Harry en moi!!!!!

• 22 April 2009 - 19:14

Fred:

Hoi Maart,

leuk zeg! Harstikke leuk dat we zo een beetje met jullie mee kunnen kijken en ook nog meegenieten!
    veel plezier weer en tot horen!

XX Fred

• 22 April 2009 - 23:15

Died:

Wat een mhegga vette foto's! Die gebouwen man, lijkt wel alsof het niet nu is. Of 'gewoon' de stranden etc. Je bent een terror(ist) boy!

Spreek je snel scooterman.

x

• 23 April 2009 - 04:36

Ankie:

Nu heb ik ze gezien!! Geweldig!!
    Groetjes van Har en Ank.

• 23 April 2009 - 08:52

Moemsie:

wat leuk om zo met jullie een beetje mee te reizen, mooie foto's.
    En wat heerlijk om je gesproken en gezien te hebben via de skype, zo lekker bruin ben je al. Geniet maar lekker verder, dikke kus.

• 23 April 2009 - 20:29

Marion:

WOW...maart wat leuk om af en toe van je te horen en nu ook te zien. Ik volg je hoor op de voet, ga je ook nog naar de Philippines?? dan heb ik nog goede tips en adressen voor je van mensen die je het hele eiland Boracay wil laten zien. laat het mij maar weten. liefs Marion.

• 24 April 2009 - 19:26

Ing:

Top, te gekke foto's. Wat een beleving!! Moet echt genieten zijn.
    Ing

• 25 April 2009 - 17:10

Lex En Rina:

Hoi Maarten,

Prachtige foto's, leuk om te lezen dat je zo geniet. Wel eng die vieze beesten! Heel veel plezier. Lex en Rina

• 26 April 2009 - 11:35

Trui:

Ha Maart, sorry,nu pas je weblog ontdekt. Ben niet zo'n comp.freak. Maar zal het nu proberen te volgen. Wat een geweldige dingen maak je mee zoals die krab die over je arm liep. Wat een mooi natuur daar. Geniet ervan. Gr. ook van Bart Cock en Pe.

• 26 April 2009 - 16:34

Tante Wil:

Hi Maart,
    't is te laat, maar nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Leuk om die fotos te zien. Ik ben ook op Phi Phi geweest. Wij hadden daar voor 4 dagen een Bungalow, was fantastisch. Bangkok vond ik een interessante stad, vooral 's nachts op diverse markten. Ik zal je reis vervolgen en wens je een heel fjne tijd, doe voorzichtig, liefs van J en W uit T

• 26 April 2009 - 17:45

Mikey:

Murtness!!

Cool picks .. love the scooters.. hehe its a must do :)) seems like you guys are seeing sum cool places... and one of the pics u guys look pissed so thats also good :P

Take it easy!

Hannes:

Leuk Maart, dat je foto's hebt. Geniet maar lekker. groetjes H + H uit Houten

• 27 Mei 2009 - 10:38

Rina:

Maarten ik heb genoten van je verhaal. Je kan leuk schrijven. Heel veel plezier! Lieve groetjes van ons allemaal.Rina