Telefoonnnummer en Adres - Reisverslag uit Gävle, Zweden van Maart Rill - WaarBenJij.nu Telefoonnnummer en Adres - Reisverslag uit Gävle, Zweden van Maart Rill - WaarBenJij.nu

Telefoonnnummer en Adres

Door: Murt

Blijf op de hoogte en volg Maart

26 Augustus 2006 | Zweden, Gävle

Hallo lieve mensen,

hieronder vermeld ik even mijn telefoonnummer en adress:

Adres:

Kus

• 26 Augustus 2006 - 12:39

Snor:

Lullo hoe is ie?
    Ik weer is een kater op werk... Ik bel je snel xx

• 26 Augustus 2006 - 18:40

Hellen:

lieve maart, ik lees en zie dat je het heerlijk hebt. ik ook in het prachtige tilburg. mis je nu al kleine kikker van me, heb je froggie mee?
    liefs hel

• 26 Augustus 2006 - 23:08

Piet:

Beste man,

Zie dat alles lekker gaat en neem aan dat daar al goed gepilst word. Ik zit nu nog in Sydney met een paar leuke Zweedse meisjes. Jongen, have fun.

Kus Piet

• 27 Augustus 2006 - 18:12

Juul:

heeeeeeeeeey murt
    heb je me filmpie gezien??
    ik ben nu n saf aant roken in de tuin zonder jou!
    doei!!!!!!!!!!!!!!
    kus juuls

• 28 Augustus 2006 - 13:37

Hansa:

Lieve Maartenpaarten,

alles raarten? Ik zit nu op een computer in Sicilie en heb het groots hier! Jij zo te zien ook, in je mooie appartementje met je peukies! Wanneer gaan we een keer een telepeukie roken?
    Zie je snel weer he..ik bedoel, 5 maanden..waar hebben we het nou over!

Tot later fijne vriend.

kussen van Hann

• 29 Augustus 2006 - 10:54

Mriek:

Ziet er goed uit Maart, you've got it going on. Vertel ons alles, dan hebben we ook nog iets spannends te doen in het saaie Holland. Enjoy,
    Xx

• 31 Augustus 2006 - 17:13

Wouter:

heeey murt,
    het is hier wel stil zonder jou. gelukkig bestaat er het wonder skype haha.. ik hoop dat je het chill heb daar de komende tijd met paulie. ik spreek je snel weer kus van weut

• 04 September 2006 - 10:57

Steef (vd Heijden):

Maart!!

Ik ben een trouwe lezer van je site hoor! Mooi om te lezen dat je het daar vet leuk hebt!

Kus Steef

• 04 September 2006 - 14:21

Hidde, Lise En Silke:

Hebben de verhalen al een beetje gehoord. Wel echt he, zo je eigen flatje. Veel plezier! I
    10+100=110. halo. maarten GaAt HeT Goet Mil Jij ons
    Terug? Want Ik Zit In Groep4. Ik Ook Hil Goet Rekene. Groeten. Hidde.
    Hallo Maarten, wanneer kom je weer terug? we missen je zo! lise (in groep 2) en silke.