murt in Gävle - Reisverslag uit Gävle, Zweden van Maart Rill - WaarBenJij.nu murt in Gävle - Reisverslag uit Gävle, Zweden van Maart Rill - WaarBenJij.nu

murt in Gävle

Door: Murt

Blijf op de hoogte en volg Maart

26 September 2006 | Zweden, Gävle

Dag lieve mensen,

Hier weer even een verhaaltje over mijn leven hier in Gävle... Ik ben net terug gekomen vanuit Stockholm, we zijn met ongeveer de helft van de klas met de bus naar Stockholm gegaan, om vanuit daar met een cruise naar Helsinki te gaan. De boot was geweldig, je hebt er alles; casino, pub, club, sauna, zwembad etc.

Helsinki zuigt, er is geen moer aan, het is een wat oudere stad, zonder benoemenswaardige gebouwen ofzo.. Het was echt heel gezellig met de andere mensen van de klas die mee waren. Ik ben net terug dus ik ga zo lekker even goed slapen en chillen, morgen heb ik een kleine presentation, maar dat komt helemaal goed, ik heb trouwens mijn examen gehaald.. jaja.. ik doe hier zelfs ook nog wat voor school..

Een week geleden gingen wesley, paul en ik naar een voetbal wedstrijd van Gefle IF, Gävle’s very own soccer team. Gefle IF, geloof me, bakt er niks van.. Het was net alsof ik naar een wedstrijd aan het kijken was van de HFC D1 tegen een ander club, het was niet écht voetbal zoals ik gewend ben van Ajax ofzo..

Maarja, genoeg over mij, hoe is het met jullie?

Ik mis jullie, dikke kus

• 26 September 2006 - 12:54

Eva:

he maart,

hier dan eindelijk het beloofde berichtje. Ik lees dat ik me geen zorgen over je hoef te maken, want je vermaakt je daar prima zo te zien :) heel erg veel plezier en doe geen dingen die ik ook niet zou doen he
    kus,
    eva

• 26 September 2006 - 13:42

Marijke:

Heey lieve maart!! Ik vind dit echt een topsite, vet leuk om zo nog dingen van je te horen! Ik mis je hier ook! Heel veel plezier nog lief! En schrijf nog meer verhaaltjes!!!
    Dikke Zoen M'rijk

• 26 September 2006 - 15:22

Moemsie:

hier alles goed.
    jammer dat Helsinki tegenviel, maar leuk dat het met de klas gezellig was.Kus.

• 26 September 2006 - 17:21

Piet:

Maart wees gerust Ajax is ook aan't klunzen. Verders hier alles kids. Je mist niet denderend veel. Maar wel mooi als je er weer bent. Kusjes

• 26 September 2006 - 17:56

MaJéll:

heeé schat, nou leuk dat ik weer wat van je hoor en hoOp eCht dat Je het naar Je zin hebt :) we spreken elkaar gwn weer, mis wel onze maffen gesprekken op msn hoOr,haha!! xxx maJéll

• 26 September 2006 - 19:52

Hansa:

Ik mis jou ouwe maartje de paardje!! Love you xx

• 26 September 2006 - 20:22

Michelle:

hey maart!!
    top dat het zo leuk was op de boot naar helsinki, de mensen lijken me ook echt aardig daar!! vond het ook leuk om je weer even te zien zaterdag!
    dikke kus mich

• 27 September 2006 - 10:29

Roos:

Goede berichten!
    Hartstikke leuk, ik ben lekker aan het sparen voor me wereldticket. Baas en Veenkamp vertrekken in december! ik kan niet wachten tot het zo ver is!
    xx

• 27 September 2006 - 16:45

Annie:

Maart!!
    Haarlem zuigt nog meer dan zestienmiljoenduizend keer zo hard als Helsinki, en dat is veel keer! Annie probeert jou te bellen op dat nummer maar meer dan hoogstwaarschijnlijk doet ze wat fout want ik heb ondertussen half zweden aan de telefoon gehad behalve mijn lieve vriend..! Zaterdag 'T Dampende Hert feest, dat zal dus helaas een beetje incompleet zijn maar we gaan er iets prachtigs van maken, speciaal voor jou! Dikke dikke zoen van die anna die van je houdt

• 28 September 2006 - 10:50

Die Lange:

Ey vrind, je kan ze toch wel wat voetbal leren.. Jij met je talenten :D!
    x

• 28 September 2006 - 19:59

Rina:

Hoi Maarten,
    Wat leuk dat we kunnen meegenieten van je belevenissen.
    Fijn dat het goed gaat met je, ook op school! Veel plezier en ga zo door.Liefs Rina

• 30 September 2006 - 07:46

Sabrine:

Hay lieve Maart! Goh wat leuk om te lezen hoe het met je gaat! Veel plezier en succes! Kus

• 03 Oktober 2006 - 13:08

Sophie:

hay murt, alles top zo te zien. met mij ook prima. lekker aant werk, studie en ollie chillen. we missen je wel hoor in huize op den kamp. god wat is het stil.. nou volgens mij komt emseltje binnenkort naar je toe dus dat is wel gezelligheid voor jullie maar je moet ook maar weer snel naar huis komen EN BIJ MIJ IN ADAM!!! nou tot kijk xxxx